FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Nedenfor kan du finde svar på nogen af de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet i forbindelse med ophold på vores hotel. Du kan blandt andet finde information om ind- og udtjekning samt åbningstider på alle vores faciliteter. 

Hvis du har yderligere spørgsmål kan du kontakte vores reception på enten telefon: +45 9817 6000 eller mail: info@airporthotel.dk.

Værelser

  • Check ind: Fra kl. 15.00
  • Check ud: Senest kl. 11.00
  • Der er mulighed for at tilkøbe sen check ud, når du booker dit værelse online.
  • På vores værelser er mindre hunde tilladt. Der er et tillæg på 495,- dette inkluderer ekstra rengøring efter opholdet, snacks og hundeseng og mad/vandskål, som kan bruges under opholdet.
  • Dette skal forudbestilles, og kan gøres ved at kontakte receptionen. 
  • Du kan opgradere dit værelset mod et tillæg.
  • På de enkelte værelsessider kan du se, hvilke opgraderingsmuligheder der er. Du kan læse mere her
  • Det er et røgfrit hotel. Der må derfor kun ryges på vores udendørs arealer.
  • Der vil medføre et tillæg på kr. 3.000,- / 400 EUR for at ryge indenfor.
  • Ja, der er gratis Wi-Fi på hele hotellet.
  • Internetkoden er “0098176000″

Hotellet

  • Ja, det kan man sagtens. Vores bar og lounge er åben for boende gæster såvel som udefrakommende. 
  • I vores lounge er der mulighed for at købe cocktails, vin, kaffe, snacks samt andre forfriskninger. 
  • Ja, det kan man sagtens. Morgenmaden koster 180,- pr. person. Du anbefales at ringe på forhånd for at høre om vi har plads, da vi kan være fuldt booket og dermed ikke have plads i morgenmadsrestauranten.

Betaling

  • Vi accepterer Dankort, Visa, Mastercard og American Express. Bemærk, der tillægges et gebyr på nogle af kreditkort – dog aldrig Dankort.
  • Airport Hotel forbeholder sig retten til at forhåndsgodkende dit kreditkort/debitkort inden din ankomst. Bestiller du et non refundable ophold, debiterer vi dit kreditkort ved bestilling.
  • Bruger du et debitkort til din bestilling, vil din bank reservere beløbet i 30 dage. Ønsker du efter opholdet at få frigivet pengene inden de 30 dage er gået, skal du kontakte hotellet direkte med dit reservationsnummer, så vil hotellet hjælpe med at frigive pengene. Airport Hotel kan via DIBS give besked til din bank, om at frigive beløbet, men det er kun din bank, der kan slette reservationen af beløbet. Debitkort er Visa Electron, Maestro eller MasterCard Direct.
  • Det kommer an på, hvilket type ophold du har købt, og hvornår du annullerer det. 
  • Airport Hotel er en del af Bühlmann og indgår derfor i koncernens samlede politikker. Nedenfor kan du læse mere om betalings- og annulleringsbetingelser i forbindelse med dit ophold samt koncernens privatlivspolitik her.

Transport

  • Ja, vi tilbyder gratis parkering lige ved siden af hotellet, der gælder så længe du overnatter på hotellet. 
  • Du skal blot opgive din nummerplade i receptionen ved ankomst.
  • Bus: Der er busstoppested lige ude foran
    hotellet, som går direkte ind til Aalborg centum.
  • Tog: Der er togbane lige ude foran hotellet. IncerCity-toget går direkte til Aalborg Station. 
  • Fly: Airport Hotel er placeret få meter fra Aalborg Lufthavn. 

Ja! Vores hotel ligger få meter fra lufthavnen, så på et par minutter er du fremme.

Åbningstider

  • Mandag – søndag: Døgnåbent
  • Mandag – søndag: 06.00 – 09.00
  • Vi beder dig venligst bestille morgenmad senest kl. 22 dagen forinden
  • Frokost: 11.30 – 13.00
  • Aften: 18.00 – 21.00*

 

*Aftenrestauranten holder lukket den 24. december og den 31. december